Tango Fiesta
Tango Fiesta is an action packed, top-down, cooperative, two-stick, shooter for 1 to 4 players. Set in a world where the events from every single 80’s action film ever made actually happened to one unlucky hero, John Strong. Join forces with up to three friends get to blast, shoot and knife your way through endless procedurally generated levels in the ultimate true story behind all those amazing movies!