Nevermind
Nevermind is an adventure thriller game in which you must explore strange worlds and solve puzzles to unlock the mystery that lurks within the inner psyche of psychological trauma survivors. Within the game, you are a Neuroprober – a unique physician who, through the use of cutting-edge technology, is able to venture into the minds of your Clients for whom traditional treatment methods have proven ineffective. Traumatic experiences, especially those left untreated, take their toll in countless ways, often triggering other serious problems as each Client's subconscious mind desperately tries to cope. As a result, their psyches doesn’t take kindly to those who attempt to peel back these layers, often prompting it to lash out in terrifying, unexpected ways. Only the most vigilant of Neuroprobers can survive the horrors of the mind to help their Client find peace at last.