Mighty Switch Force! Collection
Switch up the fun with four games in one! As cybernetic peacekeeper Officer Patricia Wagon, you'll use your platforming skills, puzzle-solving abilities, and level-altering Siren Helmet to catch criminals, extinguish infernos, and smash enemies. Four-player co-op and versus modes included!