Lornsword Winter Chronicle
Lornsword Winter Chronicle is a story-driven action strategy game. You are Corun Lan Ka and the Winter Chronicle is seen through your eyes. The eyes of a Lornknight serving the Empire... and destined to see much more than that. Control your hero directly: Fight, lead, explore, capture, summon… Execute your tactics in a heartbeat. Set up your army over time: Manage gold, food, battle fronts, unit types, building upgrades. Organize your global strategy on several fronts, orienting your economy and relying on your troops. The Winter Chronicle is told through chapters, each of them lets you choose which battle you want to wage next and what level of challenge you seek. A friend can join you at any point in a battle, no need to restart it or even pause the game... you will share screen space, resources and summons with your ally. Experience strategy in a new way as Lornsword Winter Chronicle is an RTS designed from the ground up to be played best with a controller.