Knight Squad 2
Knight Squad 2, toplamda 8 oyuncuyla oynanabilen, kaotik bir çevrimiçi savaş arenasıdır. Çılgın şövalyelerden birini seçerek tuhaf silahlarla zafere koş. Bol miktarda çevrimiçi ve çevrimdışı oyun modunda arkadaşlarınla mücadele et. Knight Squad 2, kelimenin tam anlamıyla herkesin oynayıp keyif alabileceği o eşsiz çevrimiçi deneyimi müjdeleyen oyunlardan biridir. Karikatür modellemeli karakterlerle artık çok daha fazla oyun modunda, daha çılgın silahlarla savaşabileceksin. KEYFİNİ ÇIKARMAYA HAZIR OLUN ... Platformlar arası yerel ve çevrimiçi çok oyunculu - Arkadaşlarını topla veya her platformdan hiç tanımadığın yabancılara meydan oku. Bol miktarda oyun modu - Hayatta Kal, Kutsal Hazineyi Ele Geçir, Paketi Teslim Et, Ruhları Avla, Kölelerin Efendisi Ol ve diğer birçok modda mücadele et. Tuhaf silahlar - Şövalyenle aristokrat yayı, egzotik bumerang veya sinsi mayınlar gibi silahları kuşan. Özelleştirilebilir oynanış - Kaygan zemin ve patlayan cesetleri açarak veya başlangıç silahları ve yükseltmeleri değiştirerek kaosa tavan yaptır.