Dead Ground
Tower defense reimagined! Dead Ground is a procedurally generated tower defense game with rogue-like elements. Each playthrough will offer randomly generated guns, skills and augments. You'll have to travel, collect scrap, water, manage your inventory and upgrade your base to survive! Place and upgrade the towers wisely, and use your hero to further defend it in this fast-paced game, a perfect blend of action and strategy. You will face permadeath, lots of brutal enemies, tough boss fights and MUCH, MUCH MORE!