Arrowstorm Ascendant [Windows]
Arrowstorm Ascendant is a rogue-like shoot 'em up based on "Seraph's Last Stand" and "Vampire Survivors". Control a archer and defeat hordes of dragons with your outstanding archery skills. With each new wave the enemies increase in number and power, but don't worry, because you will also be granted the opportunity to grow and upgrade your skills by selecting a skill card after defeating a wave of enemies. Use this to you advantage to create the most interesting, powerful and game breaking build and prove you are worthy of getting the title Arrowstorm Ascendant by defeating Elzret, The Flying Calamity and King of Dragons. You lose your upgrades after finising an expedition, but all the coins found will stay with you. Use these coins to increase your arsenal of skills and archers. A wider range of skills will unlock more synergies and combinations. The upgrade cards are an essential asset you need to grow and evolve your archer to survive as the game gets harder. Choose between red skill cards, that increase your stats, blue skill cards, that gives support and passive abilities or green cards, that gives new powers or upgrade your arrows new skills. By combining the correct green and blue cards and reaching them to level 5 the enemies may drop a gold anvil, that can be used to craft a gold skill card, with insanely powerful abilities. You can choose 4 green cards and 4 blue cards after each wave. Find the best build possible and reach the highest level you can!