Monsters are Coming! Corrupt Edition
Experience everything Monsters are Coming! has to offer with the Corrupted Edition. This shiny bundle contains the base game, a Tower-Survivor rogue-lite where you protect an ever-moving city from unrelenting hordes, as well as the Power Corrupts DLC, containing a new biome, hero, town halls, monsters and more.