3 Minutes to Midnight
Somewhere, in the middle of nowhere, an explosion shatters the night. Everyone wakes up with a jolt. Where are they? Who are they? It turns out that whatever blew up in the desert seems to have done more than just wipe their memories clean. Embark on an adventure with Betty as she delves into a town where danger lurks at every turn, and characters are as deceiving and bizarre as they come. Featuring a power-hungry mayor, a potbelly pig with a vendetta, a sheriff obsessed with the supernatural, and believe it or not, a kraken who doesn’t read fine print. Oh, and there’s also this itsy-bitsy thing about a doomsday plot to eradicate everyone’s very existence. But hey, let’s worry about that later, shall we? 3 Minutes to Midnight pays homage to the golden era of gaming while forging its own path with innovative gameplay and storytelling. Whether you're a fan of brain-teasing puzzles, compelling narratives, or just a good laugh, this game is your ticket to an unforgettable experience.