Duck Detective: The Ghost of Glamping
BREAD RED REDEMPTION This campsite might have ghosts, but the real thing haunting Eugene McQuacklin is his failed marriage and bread addiction. Can he escape the shadows of his past? EVERY DETECTIVE NEEDS A SIDEKICK To the annoyance of the Duck Detective, he is joined by a new partner in (solving) crime. Work together to unravel the truth and nibble on the crumbs of justice! THE DETECTIVE RETURNS The Duck Detective is back! Get ready to interview suspects, inspect evidence, and deduce the truth in another stand-alone mystery!