Kingdom Treasury Collection
The Treasury Collection contains Kingdom Two Crowns, Kingdom Two Crowns: Norse Lands DLC and Kingdom: New Lands. The Kingdom series is a 2D sidescrolling micro strategy game with a minimalist feel wrapped in a beautiful, modern pixel art aesthetic. Play the role of a king or queen and enter a procedurally generated realm primed to sustain a kingdom, recruit loyal subjects in order to make your kingdom flourish. Protect your domain at night from the greedy creatures looking to steal your coins and crown, and explore your vicinity, to discover curious and cryptic artifacts to aid your kingdom.