Cat God Ranch
Cat God Ranch is an animal-themed casual strategy roguelite game. Manage hundreds of animals to pay tribute to the Cat God! 8 animal families, 100+ animals, 10+ Cat Gods, 100+ items, and various animal combinations waiting for you to explore! New Content - Age of Dinosaurs New Content is included in this version! New rainforest scenario, 20+ dinosaurs, 20+ items, 2 cat gods, 10+ achievements, and more. Manage Your Ranch Take on the role of ranch manager and grow your fledgling herd of animals into one worthy of pleasing the Cat God! There are many different paths to choose from, but only one hurdle to overcome at the end of each week. Pay tribute to the Cat God or face his wrath and have your ranch shut down. 100+ Animals with Unique Abilities of 8 Families Whether it's alpacas, crocodiles, hyenas, larks, or a combination of all, you choose the kind of ranch you want to build. Feed your barnyard buddies to the carnivores, or watch an army of penguins and pandas propagate across your ranch. Utilize Different Terrains and Watch Your Animals Thrive Combine grasslands, caves, puddles, and other tile cards to create endless possibilities and combos. Tango with 100+ Prop Cards to Make Tribute in Time! As you improve on your ranch, the Cat God will bestow you with prop cards. Add these modifiers to your daily earnings and watch them grow! With 10+ cat gods, 100+ animals, 100+ props, 20+ toys, and 10+ tiles, it's time to build your own unique deck and appease the Cat God!