Blue Prince
Welcome to Mt. Holly, the mysterious manor with shifting rooms. In Blue Prince, you embark on a genre-defying experience, filled with a unique mix of mystery, strategy, and puzzles that weave together to create an unpredictable journey. Will your explorative steps lead you to the rumored Room 46? DRAFTING YOUR JOURNEY Upon reaching a closed door in Mt. Holly, you decide what room appears behind it and each decision shapes your path as you navigate through the manor. Every door can reveal new and exciting chambers that contain their own unique challenges and secrets. But be careful how you draft, for each day the manor’s floor plan resets and the rooms you saw today may not be the same rooms you see tomorrow. EVERY STEP COUNTS Your progress each day is shaped by the rooms you select to draft and the tools you find within them. Items in the game can be used in a number of creative ways to fuel your exploration deeper into the house, allowing you to adopt unique strategies to combat the challenges that each day brings. Yet, tread wisely – the house resets each dawn, erasing all but the permanent upgrades to your estate blueprint. That is, if you were clever enough to find one! A HISTORY IN THE MAKING As the heir of Mt. Holly, you have been tasked to explore its shifting halls in search of Room 46. Yet as your journey takes you further into the mansion’s depths, you start to discover that there is more lurking under the surface than a missing room. Investigate a past woven with the threads of blackmail, political intrigue, and the mysterious disappearance of a local children’s book author. The deeper you venture, the more you realize that the past is closer than it appears.