Zombie Army 4: Mission 2 - Blood Count
Transylvanian undead? SS Cultists? These are the LEAST of your problems in this brand-new campaign mission for Zombie Army 4. Break into an abandoned castle, unravel the mysteries of the occult and drill deep into the crypt’s darkest secrets… Blood Count is the second mission in Hell Cult, a new hair-raising three-part Zombie Army 4: Dead War campaign! Explore a brand-new location in this terrifying mission for 1-4 players, complete with new enemies, collectibles, achievements and more! The Führer may be gone, but the Dead War rages on!