Zinyak Attack Pack
He may not be the prettiest galactic overlord but he’s your galactic overlord. Honor the glory of Emperor Zinyak by donning one of three Zin outfits: the trooper, the Warden, or even the magnificent cranial ridge and flowing cape of Zinyak himself.