Zigo & Blanche
Enroll in Sinclair Solution’s Consumer Rewards Program with two new characters for the BioShock 2 Multiplayer experience: Mlle Blanche de Glace, the internationally acclaimed actress, or Zigo D’Acosta, one of Rapture’s great sailors. Get out there and start earning those rewards!