Yamaha Historical Bikes
The Yamaha Historical Bikes DLC lets you expand your bike collection to include some of the historic Yamaha models, bikes cherished by real motorcycle fans: the 1998 YZF-R7, the 2002 YZF-R1, and the 1998 YZF-R1!