XL Pack
DO NOT PURCHASE KOMBAT PACK 1 AND KOMBAT PACK 2 SEPARATELY. XL Pack grants access to both Kombat Pack 1 and 2, as well as nearly all previously released digital content. XL Pack includes 9 playable characters, 25 character skins, and 2 previously released Klassic Fatality packs. The most komplete pack of MKX add-on content available.