WWE 2K25 Dunk & Destruction Pack
An unexpected yet undeniable mix of dominance and power from the wrestling and basketball worlds collide in the Dunk & Destruction Pack. Take the fight from the court to the ring with this eclectic collection of powerhouse athletes that bring the pain no matter where they compete. The Dunk & Destruction Pack includes the following Superstars and their MyFACTION cards: Shaquille O'Neal Tyrese Haliburton Abyss Great Khali Jalen Brunson The Dunk & Destruction Pack is included as part of the Season Pass, Ringside Pass, and as part of WWE 2K25 Deadman and The Bloodline Editions.