WWE 2K18 NXT Generation Pack
Download the WWE 2K18 NXT Generation Pack today and play as 5 of the most dynamic Superstars from NXT’s past and present! Playable characters include Drew McIntyre, Ruby Riot, Elias, Aleister Black and Lars Sullivan. Note: This item is included in the Season Pass premium content purchase.