World of Warships: Legends – Ready to Strike
Captains, are you ready for the heated battles that await? Prepare for any challenges with this set packed with essential supplies. This bundle includes: - 10x Promotion Orders - 10x Type 1 Camouflages - 10x Rare Global XP Boosters - 10x Rare Ship XP Boosters - 10x Rare Credit Boosters - 10x Rare Commander XP Boosters - 37,000 Commander XP Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.