World of Warships: Legends – Prince of Prussia
Reinforce your fleet with German Tier V Premium battleship Prinz Eitel Friedrich, named after the Prince of Prussia. This warship boasts powerful secondary guns, good movement speed and maneuverability, plus solid concealment. You'll also receive credits, camouflages, Insignia, and other valuable items. This bundle includes: - German Tier V Premium battleship P. E. Friedrich - 5 days of Premium Account - 1x Insignia - 1,000,000 credits - 20,000 Global XP - 12x Hunter camouflages - 12x Rare Global XP Boosters - 12x Rare Ship XP Boosters Please note: If you already have P. E. Friedrich in your Port, you'll receive the following compensation: 15,000,000 credits. Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.