World of Warships: Legends – Magic at Sea
Embrace the holiday spirit with a set of 10 Mystic Lanterns and receive 5 additional ones as a bonus! Open these special crates for a chance to claim a Premium ship, a Mystic Chest or other useful items. Mystic Chest can drop even rarer ships or a stash of doubloons. The bundle includes: - 10x Mystic Lantern crates - 5x bonus Mystic Lantern crates Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.