World of Warships: Legends – Eternal Shadows
Take command of French Tier VI Premium cruiser Charlemagne, and outfit her with the ominous Scarab skin to strike fear into your enemies. You’ll also receive a set of Halloween-themed camouflages. This bundle includes: - Tier VI Premium cruiser Charlemagne - Scarab skin for Charlemagne - 5x "Type 3 – Halloween" camouflages - 5x Rust Bucket camouflages - 5x Halloween '21 camouflages - 5x Halloween '24 camouflages If you already own Charlemagne or the Scarab skin for her, you will receive the following compensation: - Charlemagne: 18,750,000 credits - Scarab skin for Charlemagne: 3,250,000 credits Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also, please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.