Japanese Premium cruiser Katori A will make a nice addition to your fleet with her solid HP pool and far-reaching main battery guns. You'll also receive various useful resources. This bundle includes: - Japanese Tier II Premium cruiser Katori A - 400,000 credits - 5x Promotion Orders - 5x Common Battle Boosters Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.