Wolfenstein: The New Order (PC)
Intense and cinematic, Wolfenstein: The New Order sends players across Europe on a personal mission to bring down the Nazi war machine. With the help of a small group of resistance fighters, infiltrate their most heavily guarded facilities, battle high-tech Nazi legions, and take control of super-weapons that have conquered the earth – and beyond. The Story and Characters Hi-octane action and thrilling adventure weaved together into a tightly paced, super immersive game narrative featuring memorable characters. The History and Setting Set against a backdrop of an alternate 1960s, discover an unfamiliar world ruled by a familiar enemy—one that has changed and twisted history as you know it. The Arsenal and Assault Break into secret research facilities and heavily guarded weapon stashes to upgrade your tools of destruction. Experience intense first-person combat as you go up against oversized Nazi robots, hulking Super Soldiers and elite shock troops.