Winters' Expansion
Note: This content is also available as part of Resident Evil: Village Gold Edition. Please take care not to make duplicate purchases. Experience brand-new additional content for the award-winning modern horror masterpiece Resident Evil: Village: - Third Person Mode: Play the main story from an entirely new perspective. - The Mercenaries Additional Orders: Three new characters join the fray, including the statuesque Lady Dimitrescu, controllable for the first time. - Shadows of Rose: a new scenario starring a grown-up Rose, Ethan's beloved daughter whose kidnapping as a baby kicked off the original Village story.