Weapon skin - Death Pool
Get the exclusive weapon skins and expand your weaponry customization even further. The unique skins are applicable to all available sniper rifles in single or multiplayer game modes. Take your sniping experience to the next level. This DLC includes exclusive weapon skin – Death Pool.