We Were Here Forever
You and your friend are trapped in the realm of Castle Rock with no way out - were you betrayed, or simply not that clever? Work together to escape, explore and solve puzzles in this mysterious Antarctic adventure. Be aware, nothing is what it seems - there are dark secrets hidden in the shadows. Will you be able to escape? Beginning in the dungeons deep in the bowels of Castle Rock, you and a fellow prisoner must seek a way out and return to stand again beneath the icy Antarctic skies - but escaping this nightmare is not so easy as just leaving the castle itself. If you can free yourself from the cells, you’ll need to make choices about where to explore next. Outside the Keep, you will discover the story of Rockbury, its inhabitants, and plans of a resistance formed against the King to escape this icy place. Hope will lead you on to an eerie Graveyard and have you descend down into the dark waters of the Foundry. Someone, or something, has brought you here, and you are a central part of a plan centuries in the making. Only an unshakeable bond with your partner will give you any hope of survival in the face of such dreadful desire… NOTE: This game is co-op only. It requires both players to have a working compatible microphone and an internet connection. PLAY MORE WE WERE HERE GAMES! Have you played every game in the series? We Were Here, We Were Here Too, We Were Here Together, We Were Here Forever, & We Were Here Expeditions: The FriendShip!