Wasteland Sewer Missions
From under the dry, cracked surface of the Wasteland a foul stench seeps forth. A vast network of long abandoned sewers echo with the screams of horrified victims, and townsfolk are starting to talk. Word of mutants has spread like wildfire and now the settlers of the Wasteland fear for their lives. Are you ready to face the danger that lurks in the labyrinth of sewers? Many have tried, and their spoils lay waiting for a brave adventurer, like you, willing to risk life and limb for the promise of fame and fortune. But, beware; mutants of all shapes and sizes await you, ready to fight to your death. This RAGE Add-on content is included in all new copies of the game sold at retail. If you have purchased a new retail copy of RAGE, please do not purchase this content as you will be charged again.