Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Dreadlord's Array
The Dreadlord's Array collection contains two premium cosmetics for Kerillian: the Drakira's Grin hat and Dreadguard's Mantle skin. The cosmetics can be used on Kerillian’s Shade career. About the cosmetics: Drakira’s Grin - Hat Mask of a Naggarothi corsair. Not the most practical of garb, but you'll linger in folks' memories for a fair old while. Dreadguard’s Mantle - Skin Intimidating armour worn by a favourite of Malekith's court - a position that seldom offers longevity.