Void Crew - Founder's Pack
You enjoy Void Crew and want to wear the best looking gear while supporting METEM? Jump on the opportunity to get some exclusive cosmetic items, and support your local Developers further with this Founder's Pack, including: - METEM Salute projection, for Ectypes to showcase the depth of their devotion. - Golden Armour colour scheme, for those with inner souls of gold. - METEM Star Armour Pattern, wear the stars of the Void to guide your Ectype crew. - Unique B.R.A.I.N. Helmet, to show your Crew who’s really the brains of the Pilgrimage. - Scarab Jetpack, for stylish exploration of wrecks and space stations. - Golden Jetpack Trail, for that sparkling EVA experience. - Our eternal gratitude! <3 Important: With this DLC you are first and foremost showing your support for the game and for the Developers. The content included in the above is our way of showing our appreciation for your support! METEM Preserve You!