Vinebound: Tangled Together
Vinebound is a co-op first roguelike for 1-2 players where you have to coordinate attacks with a ping-pong cooldown to defeat hordes of enemies. Can your friendship survive the botanical mayhem of Garden Lands? Features: - True Co-op Madness – Bound together by a vine, every step is a team effort, every stretch a potential disaster—so plan wisely... or embrace the chaos! - Flavourful Builds – Create wild combos! Pumpkin Bombs, Boomeringues, blazing Spicy Sauces, and more! - Chaotic Arenas – Dodge shifting lava walls, slide on icy floors, and battle elite enemies in unpredictable arenas.