Vigor - The Grim Reaper
Carrying the sins of this destroyed world can be too much, but someone has to do it! Take on the mantle of the Grim Reaper of the Outlands and punish the sins of those who dare defy you! Where you go, death will follow... This pack includes: - Rugged Jacket (Green) - Outlander Mask (Reaper) - Outlander Bag (Olive) - Wool Gloves (Green) - 10x AUR A1 - 300x Ammo: 5.56x45 NATO - 3x The John - 10x M67 Frag Grenade - 10x M84 Flash Grenade - 200 x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.