Vigor - Path to Vengeance
Join Adam on his path to vengeance! Discover the clues on why he became a merciless assassin in the new season, and equip yourself with his iconic gear. The Outlands will never be the same… This pack includes: - Frømand (Adam's Vengeance) Uniform - 5x L85A1 + 150 x Ammo: 5.56x45 NATO * Brush Brown Skin * Rectangle Black Skin - 5x Gal + 160 x Ammo: 9x19 Parabellum * Spray Tan Skin * Rectangle Green Skin - 300 Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.