Vigor - One-eyed Ravager Pack
Look away from the One-eyed Ravager as he prowls through the Outlands. Few Outlanders have met his gaze and lived to tell the tale. Now it's your chance to take over his role and embrace the ultimate power and respect that comes with it. This pack includes: - Urban Menace (Reborn) Uniform set - Bandana Masque (Ringleader) Headgear set - Negotiator's Pack (Strong Argument) - Brawler's Gloves (Shredder) - 5x L96 + 100x ammo (7.62x51 NATO) - 5x SW-SH 629 + 100x ammo (.44 Magnum) - 10x RPK-74 + 500x ammo (5.45x39) - 10x Viper V4 - 10x Radiation Grenade - 10x Adrenaline Shot - 10x Improvised Mine - 3x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket - 200x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.