Victorian Starter Pack
Pre-order Bonus This DLC includes the following items: 500 Manghirs The Consulting Detective Outfit Victorian Vampire Outfit Vampire's Pallor 'Lead Zeppelin' Quest Domination brings violence. Will Cordona's fragile peace break? The quest starts after visiting an observation point in Old City, near the Old City Bridge. The first main quest (Ghosts of the Past) and combat tutorial must have been completed.