Vandell Legendary Pack
The devil on the court is here! Meet Vandell and dare to face his cruel personality! This Package includes: - Character - Vandell (P4) - 500 Points - Vandell Hair No.3 - Vandell Theme No.3 - Vandell Nametag - Vandell Growth Box Ticket x40 - Vandell FS Black Pack x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Vandell, Vandell is exchanged for certain amount of points.