The Legend has arrived. Make your mark on the sport’s biggest stage as social media sensation Hasbulla Magomedov. Purchase the Hasbulla Vanity Collection* and receive: T-shirt (x5 colors) Board shorts (x5 colors) Track pants (x5 colors) Track jacket (x5 colors) Gloves (x5 colors) 1x Mask In EA SPORTS UFC 4, the fighter you become is shaped by your fight style, your achievements, and your personality. No matter how or where you play, EA SPORTS UFC 4 puts ‘you’ at the center of every fight.