Two Strikes - Baki Hanma
Baki Hanma, the World’s Strongest Teen, joins the brutal world of Two Strikes. Born to fight and trained to surpass all limits, Baki brings his unmatched martial prowess and relentless spirit to the battlefield. With bone-crushing strikes, lightning reflexes, and a will forged through countless battles, Baki shakes up the fight like never before. This DLC pack includes playable character Baki Hanma, from the hit anime Baki Hanma, featuring a completely new set of moves and animations. Also included: a brand-new stage, The Underground Arena, and an exclusive original music track. Baki is fully playable across all online and offline game modes.