TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN 4)
Choose from 20 tracks, taken from TEKKEN 4, to customize your symphonic experience! All tracks are available through the in-game TEKKEN TUNES mode. *This downloadable content includes the same data as the TEKKEN 4 bonus tracks that are in TEKKEN TAG 2 Bonus Tracks Pack B. Please be careful not to purchase the same bonus tracks.