Trove - Jump Starter Pack
Everything you need for a strong start! 4 rows of Inventory slots, 10 Chaos Chests, 10 Greater Dragon Caches, 10 Super Style Stashes, and the speedy TROV-3 Rocket Mount! Purchasing this pack will also allow you to claim Disaeon the Immortal, an ancestral dragon mount, from the in-game store. (limit 1/account) The collectables included are unlocked on the purchasing account. Accounts that have already unlocked any included collectables will not receive duplicates of the collectables contained within this pack.