Tropico 5 - Epic Meltdown
Epic Meltdown, the third DLC pack for Tropico 5, presents a slew of new exciting scenarios, buildings and avatar items. Nobody expects the Spanish Inquisition, but El Presidente even goes so far as to invite them to save Tropico's tormented soul. In Supercomputer, El Presidente seeks the world's knowledge and the answer to the mother of all questions. Yet to finally convince the world of Tropical's cultural superiority once and for all, T-Day tasks you to make the world's best movie to put all others ever made to shame. Epic Meltdown also comes with new atmospheric pieces of music and maps for all game modes.