Trigger Path is a charming sokoban-style puzzle game where you play as a clever little knight solving tactical challenges by dragging enemies onto trap tiles. Get them all in place, the trap activates, defeats the enemies, and you move on to the next puzzle! It’s all about smart movement and satisfying setups. With clean controls, unlimited undo, and instant restarts, every level invites you to try, rethink, and improve, without pressure.