Treat Yo' Self Pack
Show your support for Dungeon Defenders II by purchasing this pack and gaining our eternal love and admiration.* *Actual love and admiration not included with this pack. This pack may only be purchased once per account. To redeem the items contained in the pack, visit and interact with the Mailbox in the Heroes Marketplace or Private Tavern. This pack contains: 13,000 Gems to purchase Heroes, Flair, Costumes and more. (3,000 Extra Gems!) 10 Mythical Defender Packs to gain any number of cosmetic rewards to look your best! 3 of Each Campaign through Chaos VI Shard Packs to equip unique bonuses to your heroes and defenses. Legendary Katkarot Pet to achieve ultimate levels of power!