Treasure Isle
This new story quest line will take the unnamed hero on the pursuit of the legendary treasure of Captain Steelbeard. Join Captain Steelbeard's daughter, Patty, on a journey to an unknown island that offers new environments to explore with many puzzles to solve, treasures to loot & mysteries to unravel. An all-new exclusive legendary item awaits those who have the courage to undertake this quest.