Trailmakers: Frozen Tracks
You’re arriving at Hoff, a frozen and mountainous planet with a peculiar population. A species known as Waddles take residence in the desolate tundra and are inviting you, the Trailmaker, into their cold but hospitable settlements. They need something from you. But what? Trailmakers: Frozen Tracks takes you on an ice-cold adventure to the games’ first ever all-snow map that offers both campaign and sandbox. Much more information to follow!