Total War: WARHAMMER - Chaos Warriors
The Chaos Warriors DLC Pack is playable in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Bring ruin to the Old World as Sigvald the magnificent, Archaeon the Everchosen or Kholek Suneater. Build fearsome, Chaos-tainted armies, composed of Marauders, elite armour-clad Chaos Warriors, horrific monsters and devastating Hellcannon. The Chaos Warriors have a horde playstyle and do not require settlements to inhabit. Instead they take their infrastructure with them, roving the world and spreading destruction.