The quickest way to get up-to-speed on your Pilot certification! The Jump Start Content will get you into the fight faster by immediately unlocking all Titans and Pilot Tacticals. This content also includes 500 tokens to unlock loadouts and cosmetics of your choice, as well as 10 2x XP tokens to double-up on the XP you earn through matches.