Tiny Archer (Windows)
Embark on an epic adventure in Tiny Archer, a breathtaking 2D platformer set in a dangerous, slime-infested dungeon! As a nimble archer, fight through 20 treacherous levels filled with cunning slimes, each requiring clever tactics to defeat. Master wall-jumping to navigate deadly traps, collect crystals, and grab powerful quivers that unleash triple-shot barrages of devastating power. With precise controls and diverse enemies, Tiny Archer offers thrilling combat and exploration.